Hochzeitsreise, 1ÜN mit Disneywold

Florian B.

Well-Known Member
... ich würde den Trip, wenn es um die Kosten allein geht, nicht machen. Wie schon gesagt, neben der Übernachtung kommt da noch einiges obendrauf...
 

gila

Well-Known Member
BG finde ich auch eine gute Idee, dann ist es für dich auch etwas neues.
Oder Orlando im Anschluss an das Ferienhaus, nach tagelangem Faulenzen *g* und Erholen würde das doch auch gut passen?
 
H

Heeeschen

Guest
Hier kopiert von der Universal-Homepage die aktuellen Parkgebühren:


Parking Garage Address

6000 Universal Boulevard
Orlando, FL 32819

Please insert this Geocode into your GPS navigation system for directions to our parking garage.
Latitude: 28.47399
Longitude: -81.46228

subheader_left_tcm8-23208.gif
subheader_right_tcm8-23210.gif

General Parking

The enclosed parking garage utilizes moving sidewalks, escalators and elevators, on-site wheelchair rental, and an on-site kennel. Vehicles can leave the garage and return the same day by stopping at the toll plaza upon re-entry and presenting their parking ticket.

Daily parking fees per vehicle:
  • Regular Parking $17.00*
  • Florida Residents Free after 6:00 pm with proof of residency
    • Proof of Florida Residency: please provide one of the following:
      • Driver's License
      • Florida State-issued ID card (must have Florida address)
      • Restrictions apply, not valid during special events.
  • Preferred Parking $22.00
  • RV/Bus Parking $22.00


Auch schön - ich dachte, die wären inzwischen bei 20 USD - jährlich ein Dollar mehr... :011:
In einem alten Fotoalbum hab ich noch ein Parkticke über 7 oder 8 USD kleben....
 
Oben